Dertil har jeg været lidt en nørd og elsker at begrave og fordybe mig i opgaver. Det får man virkelig lov til når man sidder som specialist inden for digital markedsføring. Specielt når der er tale om SEO, der får man virkelig lov til at forbyde sig i hver enkel opgave. Lige fra søgeordsanalyser til tekstforfatning. Der kan man sidde flere timer og fordybe sig i søgeordsanalyserne, samt brainstorme med kollegaer for at opnå det bedste resultat. Det tiltaler mig ligeledes også, at der hele tiden er en udvikling i online markedsføring. Google bliver opdateret hele tiden, det samme gør andre søgemaskiner. Hvorfor det er vigtigt man er opdateret på den nyeste viden hele tiden. Hvilket gør det sjovt og spændende at arbejde i dette fag. Jo større en viden og jo før du får den nyeste viden, jo dygtigere er du. Man er hele tiden i konkurrence med Google og andre bureauer, hvilket gør det sjovt. Det er altid en kamp om hvem som kan imponere Google mest. Jeg valgte at arbejde i branchen omhandlende online markedsføring, da jeg finder det yderst interessant med sammenhængen mellem det data-drevet markedsføring og måden man benytte dette på, dertil stræben efter ny viden. Derfor passer den online markedsføring branche mig perfekt, da er man er nødsaget til at opsøge ny viden, for at blive den bedste i branchen. Dertil tiltaler det mig, at arbejde i bureau hvor man arbejder i teams, så man kan brainstrome og altid spare med sine kollegaer.